fredag 1 november 2013

crit & crazy eyes

HAHA spana in dagens crazy eye:
Håll för högersidan av mitt ansikte och spana in min inre, galna sida.....
Nämen seriöst jag har haft en väldigt bra dag! Final crit gick bra, vi diskuterade mest hur jag skulle sätta upp mina bilder på väggen. Blev positivt överraskad av att folk gillade mina himla analoga bilder. SÅ PEPP NU! Vill bara sätta upp dom på väggen och berätta om skiten och höra vad folk har att säga. Den andra läraren som ska va med är tydligen lite tuffare verkar det som så jag är sjukt spänd.

Efter skolan så gick jag och Klara och drack lite öl i the lanes (som har juldekorationerna uppe men inte tända......) och visade varandra våra bilder. För vi är inte i samma grupp. & så hade vi ett eget crit och gav varandra kritik! Hon är himla bra och ärlig! Sen snackade vi skit hur länge som helst. Påvägen hem köpte jag en fryspizza med tre sorters ost. DRÖMMEN! Så gott.

Nu ska jag titta på någon serie och kanske göra en kanna te. YUM!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar