tisdag 12 november 2013

"in the landscape"

Tjosan hejsan!
Idag tog jag en sväng på stan för jag hade extremt roliga ärenden:
- sax
- tonfisk
- bomull
- tandkräm

Saxen köpte jag på tiger och innan jag fick betala sa den gulliga killen bakom kassan "eeeh.. hehe.. excuse me this is gonna sound weird but I have to see your ID since you're buying scissors.." Jag flinade och frågade vad åldersgränsen på saxar var - det är tydligen arton. VISSTE NÅGON DET? Så himla roligt.

Påvägen hem gick jag såklart genom parken. Det springer alltid ekorrar kors och tvärs där, så himla nära också. Började prata med en gullig gubbe också som matade ekorrarna med nötter. Här är en jättetam ekorre. Den andra vågade naffsa på nöten men inte ta den. SÅ SÖTT!!

Annars ser livet ut såhär:
Jag hänger återigen med David Bate i mina klackar som jag verkligen måste våga använda här snart. Ser bara hur jag faller i nerförsbacken här utanför. Aja.

Jag läser om landskap. Lika kul som det låter(inte alls) ... snart blire däremot riktigt god mat: FRYSPIZZA! Åh vad jag saknat bröd.


x

1 kommentar:

  1. Så nu blir det så att du lägger dina pengar på nötter till ekorrarna istället för på ÖL - JAAAAA säger mamman!!!
    Skojar bara. Sitter på tåg på väg till Stockholm och vet redan att vi blir sena pga tågurspårningen igår. Men jag kommer fram - det ska man glädja sig åt.
    Hoppas nu att du får (eller jag vet att du får) roliga dagar med Johanna. Kram på dig

    SvaraRadera