torsdag 7 november 2013

FÄRDIG

Har spenderat exakt HELA dagen med att skriva färdigt min development file! Vandrade sedan iväg till bibblan för att skriva ut men hade med fel filformat.. Så fick vandra tillbaka hem. Men som tur va så fick jag låna min snälla klasskamrat- och grannes skrivare. HELT FÄRDIG NU! Så skönt. Ingen stress. Alltså. High five Yrs!


Belöning blev god tomat/morot-soppa. & nu har jag inget mer att göra för dagen än att vara nervös för imorgon när det ska upp på väggen inför gruppen. Men det ska bli himla kul att se alla andras bilder i färdigt format! & jag är ju bara en av tio sååå det lär gå fort. Är dock rädd för att de kommer gå efter klasslistan och jag kommer vara först.. Jäkla skit att jag inte har nån whiskey kvar att lugna mina nerver med.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar