fredag 1 november 2013

walking up a one way street

Alltså. Igår var sååå kul! Vi gick till en soul bar och dansade bland utklädda människor. Kändes inte ett dugg konstigt att inte va utklädd. Pete såg fantastisk ut som "Ursula the slutty assassin" men tog mest av sig sin kostym hela tiden:
Kan inte ens stava till Beneddettes assassin namn men hon såg awesome ut! 
Hett tips till alla snubbar: klä gärna ut er till de vitklädda knäppa männen i clockwork orange! Varje halloween och maskerad! Alltid! Jag hade svårt för filmen för jag förstår den inte ALLS men tummen upp till kläderna! S å  S n y g g t !! 
Vaknade i morse med ett tomt pringles paket bredvid sängen och en stor coca cola zero. Köpte alltså det här påvägen hem inatt och åt upp HELA chipspaketet. Galet hur svinig en kan bli av lite alkohol. Gjorde den där goda pastan som bakfyllecure och sen en megastor smoothe. NAM

Jag har lyckats duscha och klä på mig. Känner mig typ levande igen med några påsar under ögonen och ska vandra upp för den oändliga backen till The Vault och hämta mina prints inför dagens crit. Sen ska jag dricka te med Klara som ÄNTLIGEN flyttat hit! YAAY!

Ps. varför finns inte den här briljanta låt på spotify längre? MAKES ME SO SAD!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar