fredag 8 november 2013

First project's DONE & it's FRIDAY

Kunde INTE somna igår och var så fruktansvärt skakis imorse. Vår lärare började med att fråga om någon ville börja - alla bara tittade på varandra och skrattade. Så han nominerade en efter en och efter ungefär en timme av att han pekade ut folk så bara skrek jag "I'LL GO NEXT" och ångrade mig i samma sekund. Vet inte ens VAD som hände med mitt engelska uttal under den där kvarten. De andra sa att de inte märkte nåt men jag kände mig som en svensk programledare.

Men det gick bra i alla fall. Jag menar mitt projekt har ju gått bra och jag är nöjd. & det går inte riktigt att fejka dehär arbetena. Märks så himla tydligt vilka som jobbat från start och inte. Är himla glad att jag för en gångs skull inte lämnat det till sista sekunden. Den andra läraren som jag inte träffat förut kom med intressanta synpunkter på hur han tolkade det hela. & vår grupps lärare peppade mig enormt mycket när jag stod där med spaghettiben. WOHO! Det är nu jag inte får lov att gå förbi affärer för jag känner mig så värd en ny klänning!! Sparar tills Johanna kommer (OM SEX DAGAR)

Nu firar vi med världens bästa låt:

(& ikväll firar hela klassen med massa öl)



x

2 kommentarer: