lördag 9 november 2013

jag har hört att man drömmer konstigt om man äter en apelsin

Igår var så himla kul! Älskar min klass! Varje pub blir ett dansgolv vart vi än hamnar och vi bjuder varandra på öl & tequila! Igår beställde jag en kopparberg åt Bryony på svenska. Inte fan förstod tjejen i baren vad det var för konstig dricka jag frågade efter! Älskar att reta det stackars folket lite över att de har så mycket tråkig svensk cider. & så skryter jag såklart om att vi i Sverige har 7% kopparberg.

Efter att ha förvandlat hobgoblin till en klubb med våra dance moves så skulle vi gå vidare till en riktig klubb. På vägen tappade vi bort hälften av oss och när jag fick höra att vi skulle till en reggaeklubb så kände jag att nä nu får det vara nog. Avskyr reggae. Jag & Benedette gick och köpte varsin hamburgare istället och kramades på hur bäst vi var som kom på den idén.

Idag är jag trött, bakfull och har inte mer än fem citroner i kylen. (fick Saekos citroner när hon åkte till Boston) Det ösregnar och jag måste alltså gå och handla med en dunkande skalle.

Önskar någon kunde komma med en exakt likadan burgare som den jag åt i natt. Första gången på jag vet inte hur länge som jag ätit kött! Jösses vad gott.

Min kära mamma har bokat hemresa till mig idag. 14 december kommer jag!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar