måndag 25 november 2013

en måndagslista

Hallå! Vad gör du?
Jag kom precis hem efter att ha ätit lunch med gulliga Amanda på "Farmer" tror jag det heter.

Hur ser du ut just nu?
precis lagom knäpp av trötthet

Vad är det bästa med måndagar?
Att jag alltid har så höga förhoppningar på hur duktig jag ska vara resten av veckan, planerar nytt liksom och tänker "jösses vad mycket jag kommer få gjort" och sen blir det nästan aldrig så ändå. Men känslan kan vara bra ändå!

Nämn tre saker du längtar till.
1. Nästa onsdag, för då ska vi ut hela klassen och det blir alltid så roligt!
2. När alla sammanfattningar är klara, då vill jag fira med en öl
3. Krama alla jag saknar såklart!

Nämn tre saker du oroar dig över.
1. Att jag kommer vara pank i januari innan nästa CSN kommer in. Nudlar säger jag bara.
2. Dumma uppsatsen som ska skrivas tills i januari..
3. Oroar mig alltid för att brandlarmet ska gå när jag står i duschen. Nu är det ju vinter, fatta vad kallt att gå ut i handduk! & awkward.

Vad önskar du dig?
Kaffekokare och bryggkaffe!! Och annat kul: ugnsform, ett par låga dr martens och så jättemycket kärlek!

Vad ska du göra i helgen?
Jag vet inte! Men det inkluderar antagligen öl och dans! Because I'm worth it

Några råd till alla där ute?
Flytta hit! Här är bäst

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar