lördag 23 november 2013

men åååh

Vaknade jättetidigt idag. Som att det bara var meningen att jag skulle få gjort så många sammanfattningar som det bara gick. Är snart klar med första. Jag är fruktansvärt seg när det kommer till sådana här saker. Att läsa och highlighta saker är en sak, det är nästan roligt. Men att sen skriva en meningslös text som inte ens kommer rättas? KUL. Verkligen. Men visst är det bra ändå. Annars hade jag väl inte ens läst de här texterna ordentligt. 

Tydligen så kan jag bara plugga om jag börjar tidigt, om det börjar närma sig kvällen tänker jag alltid "äh nu är det inte ens lönt att börja, jag gör det imorgon istället!" - jag försökte igår, men det blev mest sånthär gjort istället:
& nu skriver jag ner alla fina citat och låttexter jag hittar i min nya bok. Haha. Har även skrivit in alla viktiga saker ang skolan. Så det är inte bara onödigheter och inspiration.

Hittade även en ny favvislåt: Nord & Syd – Men åh
SÅ FIN.

Nä nu ska jag skriva klart och sen äta lunch. & sen börja på nästa.. åh. Lördag. Kul.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar