torsdag 28 november 2013

i brist på annat: en annan lista

Vad har du på dig?
En randig klänning

Hur mår du?
Huvudet dunkar en aning, men mår bättre än igår.

Vad önskar du just nu?
Att någon skrev klart allt som har med skriva att göra i skolväg åt mig.

Vad ska du göra imorgon?
Jag ska först gå på ett staff talk där min tutor från förra projektet presenterar vad han gör som fotograf och sen ska jag gå på mitt första crit för nya projektet. Ska ha kursledaren som tutor nu och han verkar vara den mest intelligenta människan på jorden ungefär. Så alla i min grupp är lite nervösa.

Och på fredag?
Jag vet inte! Men jag hoppas verkligen på att jag mår tillräckligt bra för en öl eller tio.


Vad skrattade du senast åt?
New Girl antagligen

Vad grät du senast åt?
Bron! Fyfan

Senaste köp?
Yoghurt, krossade tomater, mozzarella, glass osv.


Vad läser du just nu?
David Bate's alla tankar om fotografi. Sådär kul..

Senast sedda film?
Ahh minns inte! Kollar mest på serier. Antagligen så var det "One Day" som var ganska dålig..

Vem var den senast som ringde dig?
Mamma

Senast 3 inkomna sms?
"HAHAHAHA"
"jag vet, men du. jag måste dra nu. hörs senare. kram"
"Should I make you some soup or something for you? Feel better. xx"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Bara en väldigt glad emoji.. haha

Vem skrev senaste åt dig på facebookchatten?
Har en gruppkonversation med 6klasskamrater där de skriver och frågar vem som ska med ut ungefär varje kväll.

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans! Vill bara bli frisk, bli av med plugg och sen gå ut och dricka öl


Dagens bästa
Jag råkade gå in i köket medan städaren låg i soffan och tog en paus. Haha, det var lite gulligt å se hur freaked out han var över att någon var hemma mitt på dagen såhär.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar