onsdag 20 november 2013

home is whenever I'm with you pt 2

Här kommer ytterligare lite flum från vår lång helg.

 Utanför den nordiska baren så fanns denna fantastiska skylt! Love it.

Ville som sagt fira att mitt första projekt gick bra, så den här lite för dyra klänningen är numera min! De spelade The Smiths "What difference does it make" första gången jag provade den, jag såg det som ett tecken på att jag fick köpa den.

 Här spelar Johanna biljard. Det där är för övrigt mitt nya favorit ställe! Det går INTE att avgöra om de som jobbar i baren är snubbar eller brudar & båda är SÅ goa. Älskade Brighton alltså!


Detta är ett bra bildbevis på hur klar i skallen jag var i lördagsnatt.  Har noll minne av att jag tog denna bild, men jag har fyra stycken exakt likadana. Haha..

& bildbevis på hur bra jag blir på bild! Obekväm deluxe.


& så snabbspolar vi tills idag. Sov ut, så himla skönt! Och när jag gick ut i köket låg det en lapp och ett paket nescafé på bordet där Eik skrivit att hans mamma köpt massa mat till honom som han inte kommer äta så "help yourself" till vad ni vill ha. MADE MY DAY! Alltså. Kaffe i min tekanna. Är helt hyper nu för jag har druckit på tok för mycket! Bästa Eik!!

Ska spendera dagen i pyjamas, lyssnandes på Smiths och dricka kaffe. Och plugga såklart.

x

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du haft kul när Johanna varit hos dig - men kul att du är tillbaka här så jag kan läsa lite!!! Gott råd: Det är billigare att inte tolka musik som spelas som ett TECKEN!!!

    SvaraRadera
  2. Men mamma det var ju the smiths!!

    SvaraRadera
  3. Här kommer lite du kan va stolt över istället: jag äter numera stekta morötter, zucchini, spenat och PALSTERNACKA med lite yoghurt och tonfisk! Yum. Palsternacka trodde du inte va? vavavava?

    SvaraRadera