torsdag 21 november 2013

Klara

Vi bestämde igår att vi skulle dricka lite vin, äta chips och ha Lord of the Rings maraton. Istället drack vi MASSOR med vin, gick till Hobgoblin och drack varsin IPA- det kom även en gullig kille och tog en digital polaroid bild på oss. Älskar att det ser ut som att jag posar för ett skolfoto och att Klara har skittråkigt:
Vi gick tillbaka till Klara och pratade om fotografi, hur glada vi är att vi blivit vänner, killar, politik(på fyllan är jag uppenbarligen väldigt intresserad av politik) och knark. Eller ja, hennes flatmate kom och pratade med oss om knark i ungefär en timme. Slutsats: don't do coke but try everything else.. (Jag och Klara gjorde tummis när hon gått på att inte hålla på med knark)

Klara har JÄTTEMÅNGA baskrar (?) och tvingade på mig en som hon tyckte jag skulle få för den passa mig så väl. Jag sa tack men inte min grej alltså.

Klara frågade om inte jag kunde sjunga nåt på svenska. Så jag satte igång: GE MIG ARSENIIIIK BABABA FÖR STAN ÄR FULL AV TANTER Å TRAGIK osv. Sen skulle hon sjunga på tjeckiska och bränner igång världens jävla stämma och det var så himla VACKERT och jag höll på att skratta ihjäl mig över vad jag själv precis presterat.. haha :(

Efter att jag sagt att jag skulle gå hem ungefär fem gånger och Klara sagt NEEEJ så var klockan helt plötsligt halv sex på morgonen. Vaknade halv tolv idag utan att fatta vart jag var.

Mitt sämsta är att va lite bakfull och inte ha någon mat hemma. Åt tonfiskröra och lite godis nyss. Sen GRÄT JAG till monki talks. Fråga mig inte varför. De är så fina dedär Sandra och Flora helt enkelt.

Nä nu måste jag göra något ordentligt med mitt liv igen.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar