torsdag 3 oktober 2013

?

om vi ska ta det kort och enkelt:
Hur fan ska jag kunna visa vem jag är när det inte är acceptabelt en torsdagkväll att vilja gå hem klockan ett ( efter jag vet inte hur många salt lakrits shots, som jag bjudit på dessutom!! ) på natten utan att en är "TRÅKIG" ?? Jag känner att jag kämpat en hel del för Sverige och hela vår löjliga schalger genom att dansa till ABBA gång på gång på den där nordiska baren. Tillslut spelade de The Sounds och jag dog lite. Sen även It takes a fool to remain sane med The Ark - som bara råkar vara låten som format hela mitt jävla liv.(efter att jag bad om det såklart)
Vi tog oss även till en soul klubb för min lilla abstinens. Men FÖRLÅT om jag - efter att ha hängt på SOULIN i Malmö inte orkar mer en torsdag än att försöka ringa min kära svenska älskade vän och säga att jag saknar henne.
Älskar den här stan men jag orkar inte. Jag vill äta chips och sova nu. & då menar jag chips och inte pommes frites!!!!!!

ps. nästa person som spelar ROBYN för att jag är svensk får en smäll på käften. HATAR henne. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar