söndag 6 oktober 2013

it's the same old story all over the world

Insåg att jag glömde nämna hur jag stukade foten. I det här fallet är det ganska roligt. Jag fann mig själv klättrandes på den där satans båten ännu en gång och snubblade när jag hoppade ner. Yup. Eik har nu tillåtelse att tackla mig nästa gång jag närmar mig den båten onykter.

Dagen spenderade jag med Eik vandrades omkring i the north lanes. Vi gick förbi jag vet inte hur många ukulele spelande unga män. En spelade t om Beirut och vi båda bara dog. Eik köpte en burrito till stackars bakfulla mig så jag köpte en skjorta till honom. Mycket roligare att göra så liksom. Burriton var så god att jag glömde bort smärtan i foten och nästan skuttade fram! Just där och då var allting bara perfekt tror jag. Jag fann även en mörkblå asgo kofta i en second hand affär. Var ju tvungen att ha den liksom.

Min fot gör ganska ont nu efter att ha vandrat i så många timmar. Men men. Såhär är det ju bara:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar