måndag 7 oktober 2013

festen har dött för länge sen, soffan har blivit till en säng

När jag blir sjuk så tar jag tillfället i akt att tycka extremt synd om mig själv. Jag och Eik kommunicerade via facebook idag från varsin sjuksäng och bestämde att vi skulle gå och köpa pizza. & godis. & baby bell. & cola zero.

Ugnen i vår flat är helt värdelös. Det finns exakt ett galler och inget mer som tillbehör. Gallret passar inte ens till ugnen så det ligger bara längst ner och gör ingen nytta alls. Detta visste vi såklart inte när vi köpte våra billiga färdiga pizzor på Sainsbury's. Så undersidan på pizzan fick helt enkelt brännas en aning. Orkar knappt vårt kök. Vi snodde iaf vattenkokaren från grannarnas kök och bytte ut mot vår äckliga, trasiga vattenkokare. Fniss. Men om de som bor under oss kan röka weed x antal gånger varje dag så att det stinker i mitt rum så kan vi banne mig byta vattenkokare.

Nu mår jag iallafall bättre. Tur det, för imorgon MÅSTE jag verkligen till skolan. Introduction till hela kursen nämligen. Måste råplugga imorgon antar jag. Nu har jag liksom förlorat en hel dag. Och jag som kände att jag var så himla på allt. I tid dessutom.

Bara för att jag sa till en tjej i min klass att jag ALDRIG blir sjuk. Jag blir ju uppenbarligen Alltid sjuk när det är viktiga saker. T ex ikväll är det ett gigantiskt bar crawl för alla studenter.

Gick förbi ett ställe häromdagen där de sålde speglar för 8pund. MÅSTE HA EN SPEGEL. Blir tokig snart. Har inte sett underdelen av min kropp sen jag kom hit. Vilket väl låter jättekonstigt men ni fattar vad jag menar..

Håll tummarna för att jag är HELT frisk imorgon nu!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar