torsdag 24 oktober 2013

thursday (never looking back)

Jag och Brighton firar en hel månad tillsammans idag! Tror för övrigt den här fina kalendern (a la Kubista) i hemlighet följer mitt liv lite! NEVER LOOKING BACK! Så himla sjukt att det gått en hel månad! Samtidigt som det känns som att jag bott här hur länge som helst.
Gick upp tidigare än jag behövde för att framkalla igen. Den här gången gick det bättre. OCH DET BLEV BILDER! Måste sluta noja. Sen scannade jag alla bilder. När jag kom hem för en megasnabb lunch så lyckades jag på nåt himla vis förstöra alla bilder. Eller dvs helt plötsligt så fanns det inga bilder längre. Som tur var läste vår lärare mina tankar och höll en lektion på 30 min istället för två timmar som det stod i schemat. Så jag hann scanna alla bilder IGEN.
Efter allt springande fram och tillbaka idag så var jag så trött. Och insåg att jag inte har något mer än spaghetti och några citroner hemma. Visserligen en god kombo men kände att jag behövde handla. Lyxade pyttelite.. 
& med lyx menar jag boursin osten och TE! Så himla gott det var att dricka något annat än earl grey. Köpte även en kaka som jag käkade till mitt pepparmint te.

Nu ska jag då redigera alla bilder i hopp om att de inte försvinner ifrån mig. (backar upp denna gången ja) Och sen ska jag ev till puben med Mel & Marie. Känner att jag förtjänar det idag.

x

2 kommentarer:

  1. Hoppas pubbesöket blir trevligt och att baksmällan inte blir för kraftig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. din duktiga dotter valde att stanna hemma och varva ner sin uppstressade skalle med en kaka och en kopp te.

      Radera