onsdag 2 oktober 2013

I believe horses are from outer space

Älskar att bo så himla nära skolan! Har aldrig gått upp såhär sent och ändå haft såhär mycket tid någonsin! Verkar inte som att skolan börjar före 10 nånsin faktiskt. Idag 10.30 och det är den sk stage 2 enrolment saken som gäller och sen inget mer.

Jag vaknade vid sju och undrade varför jag hade ställt klockan på så tidigt, halv åtta gick jag iaf upp och tvättade håret. Insåg sen att jag kunde ligga kvar i sängen, såg nya avsnitten av New Girl & How I Met Your Mother och SEN klädde jag på mig. Gick ut i köket å käkade frukost med en väldigt bakfull Eik! Fniss. Nu har jag sminkat mig och har en go halvtimme att göra ingenting på innan jag ska gå. Utvilad och pigg!

Är lite nojjig över min enrolment. Man ska ha med bevis på att man kan betala terminsavgiften. Men jag måste söka engelskt studielån - och jag kan inte söka engelskt studielån utan ett engelskt bankkonto. Och jag kan inte skaffa ett engelskt bankkonto utan att va enrolled på universitetet.. Hehe. Känner att det säkert finns fler som är i min sitts ändå så det ska väl gå bra.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar