måndag 28 oktober 2013

did I listen to popmusic because I was miserable? or was I miserable because I listened to popmusic?

Pjuh vad trött jag är idag. Att vakna femton gånger i natten och va rädd för stormen gör inge bra för måndagen. Har haft huvudvärk hela dagen. Föreläsningen blev ju fantastiskt bra då den tråkiga kvinnan inte kunde ta sig hit från storstan! Så den bästa talaren, dvs hon som har min grupp varje seminar snackade istället. Mycket lättare och Roligare att lyssna på!

Sen har hela klassen trängts i mörkrummet hela eftermiddagen. Vi ska nämligen ha cirka 5 prints klara imorgon. Mina negativ är så fläckiga, dammiga och ja. Allt som negativ kan vara. Så jag har blivit lite mobbad av mina klasskamrater idag. Hehe.

OMG HUR BRA VAR GÅRDAGENS AVSNITT AV BRON? Alltså. & veckans avsnitt av Revenge var också svinbra. Älskar serier.

Ska somna till high fidelity. Typ nu. Blås inte iväg där borta i Sverige nu hörni! & ni som blåser nånstans kan ju blåsa hit iallafall, ta den långa vägen. Så kan vi hänga!

Ps. bra låt: Villagers – Memoir

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar