torsdag 3 oktober 2013

what do I get?

Hade några sömnsvårigheter igår pga allt festande som pågår i hela jäkla Phoenix. Men kan inte klaga, hade jag haft råd så hade jag också tagit del av det varje kväll.

Idag börjar jag inte förrän klockan två. Första workshopen! Så pepp! Fast ska bara framkalla filmrullen egentligen. Vilket ju är ganska tråkigt. Men men. Gillar att hänga med min klass.
Hade tid att sova ut men vaknade ändå klockan åtta. Drömde att jag var på KB för kanske tredje gången sen jag flyttade hit. Galet ju! Abstinens? Oh well. Gjorde en liten brunch till mig själv med halloumi. Mums!

Ikväll ska jag ut! Så är bestämt i alla fall. Igår var jag och Eik nere vid stranden och käka glass, vi hittade båten!

1 kommentar:

  1. Hej Yrsa,

    ser ut som du har kommit in i studielivet (och fritidslivet) redan! Verkar spännande.
    Hoppas det ordnar sig med engelskt studielån! (Vi har läst hela din blogg)
    Roligt att du trivs i stan och allt omkring. Ha det nu riktigt bra!
    Kram från Farmor & farfar

    SvaraRadera