söndag 20 oktober 2013

ps.

Har gjort lite ändringar här. Det går nämligen att lägga till reaktioner!! Och så kan den som vill (skänka mig lite lycka) klicka i en eller alla av de tre små rutorna under varje inlägg! Sånthär gillar jag. Valde lite saker jag tyckte kunde passa hittills iallafall. 

Ordet "fint" är för övrigt det jag saknar mest i engelskan. Finns inget ord i det engelska språket som går att använda lika mycket på samma underbara sätt.
Jag har även hört att det är typ "svårt" att kommentera. Så nu har ni inga ursäkter längre. För det går att kommentera anonymt. Skulle dock ändå vara schysst om du ändå skriver vem du är i kommentaren. Men ja!

Så people. Jag har fått höra x antal gånger att nån vill kommentera men inte kan/orkar av någon anledning. Nu får vi se om ni verkligen menade det ni sa! För enklare än såhär blir det ju inte.

Låter kanske lite hårt det här. Jag hade inte förväntat mig så många kommentarer men sen har folk sagt att de VILL skriva. Så ja. Då tar jag det på allvar. Nu testar vi. Det är ju inte så himla svårt att klicka i en ruta liksom.

x

1 kommentar:

  1. och när jag klickade gick det inte att kommentera... för jag klickade på bilden du lagt upp på kommentarsfältet. Så oteknisk syster har du.

    SvaraRadera