söndag 13 oktober 2013

Jag som student i ett nötskal

Om vi säger att det finns en drös med saker jag måste göra i skolväg. Och de är prioriterade i ordning 1, 2 , 3 efter hur brådis det är. Dvs nr 1 ska in IMORGON och de andra senare under veckan. Så har jag en tendens att göra nr 3 först, nr 2 sen och nr 1 efter att jag gjort följande:

- sett x antal avsnitt av någon (eller några) tvserier
- kollat instagram i TIMMAR (till och från men ja jag kan hänga där i timmar)
- städat mitt rum
- gjort mat
- duschat och tvättat håret även fast det inte är bråttom alls
- organiserat om min garderob

Idag har jag även hängt upp vimplar i mitt rum och lite bilder på väggen.

Så med andra ord: mitt rum ser helt jävla fantastiskt ut. Men den lille pyttesaken jag ska skriva tills imorgon är inte alls klar. Varför fungerar jag såhär?

Ps. kan ju lägga till på listan nu: blogga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar