onsdag 2 oktober 2013

enrolment complete

Så detdär gick hur snabbt som helst ja. Helt utan problem. Allt som finns att göra idag är att gå på the fresher's fair. Vilket jag nog bojkottar. Skulle ändå bara gå dit för att få gratis grejer som jag inte behöver. Är inte så intresserad av att engagera mig i extra aktiviteter innan jag vet hur mycket tid jag måste lägga på skolan. Så nu ska jag ta tag i min lilla uppgift jag har tills imorgon. Den är visserligen något basic och allt jag egentligen behöver göra är att ta still life bilder på tre olika objekt på lite olika sätt men en kan ju försöka lägga ordentligt med krut på det hela nu i början. Ändå.

Så nu ska jag ta mig igenom research listan jag fått..

Som belöning blir det HALLOUMI till lunch! Eik är väldigt förundrad över min kärlek till halloumi - som han för övrigt aldrig hade hört talas om. Norge alltså..

Imorgon ska jag ha min första workshop! YAY alltså!!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar