onsdag 30 oktober 2013

ps.

Glömt säga ju. Grabben som bor i vår flat som jag aldrig riktigt gillat försökte småprata med mig förra veckan. Jag tänkte "nu försöker han för första gången vara trevlig, jag får väl ge honom en chans.." och han frågar vart jag nu var ifrån igen och blablabla:"so what was it that you were studying again?"
Jag svarar: fotografi såklart. Han säger: "ah, so it's not that hard then"..................

Tänker inte skriva något dramatiskt om att han är död för mig eller så. Tänker bara säga såhär:
Japp.

I övrigt så har jag bestämt mig för att relaxa ikväll, har Värvet maraton. Precis lyssnat på Liv Strömquist och ska nu hitta någon annan som kan toppa det.. (har lyssnat på exakt alla personer som jag är genuint intresserad av så nu blir det att gissa sig fram liksom)

Ps. När kommer Håkan till värvet tro? För det måste väl hända en dag? Eller vågar han det?
Ps2. Japp, hela mitt liv cirkulerar mer eller mindre kring Håkan Hellström:


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar