torsdag 10 oktober 2013

here comes the sun



Idag kändes det verkligen som höst. Även om det inte syns. Löv överallt på gatorna. Kan inte minnas att jag sett några innan idag. Jag sprang till skolan med endast en kopp te i magen för att hämta mina negativ från gårdagen. Påvägen tillbaka träffade jag Elin och fick prata svenska en stund. Sen träffa jag ungefär halva klassen påväg till deras black and white processing sak osv.

Sen gick jag och handlade lite mat så att jag iaf kan äta frukost imorgon. Jag gjorde även bästa pastan. YUM! Och nu ska jag snart träffa några från klassen och försöka hitta ett ställe att printa våra bilder för en billig peng. Måste ju visa imorgon! Kanske kan visa här också. Om jag vågar.

Måste ev gå och köpa mig en halsduk faktiskt. Glömde ju att ta med någon från Sverige. Det börjar bli kallt på morgnarna och kvällarna nämligen.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar