fredag 25 oktober 2013

friday (i'm in love)

Har haft en stressig men bra dag. Crit #3 gick bra. Jag känner mig fett nöjd med mitt projekt hittills. Ska bemästra monsterkameran till nästa vecka (eftersom att ingen annan använder den här megakameran så kan jag låna den i princip hur länge som helst. Normalt lånar vi kameror i kanske tre dagar) och om jag inte lyckas med det så har jag digitala bilder som redan är "färdiga".

Såfort jag kom hem drog jag ut Eik från hans rum och så gick vi och köpte billig öl på Englands "netto" typ. Käkade en omelett och åt upp resten av boursin osten som efterrätt. AAH så gott det är! Har introducerad Saeko för den också och hon sitter as we speak och bara brer det på kex efter kex.

Ikväll ska vi ut! Alla vi fyra som för en månad sen knappt kände varandra. PEPP!

Nu ska jag dricka rosé ur min snusmumriken mugg!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar