tisdag 8 oktober 2013

Lilla My..

Är visserligen fortfarande sjuk men tänkte att jag idag skulle försöka göra någon nytta iallafall. Så jag vandrade ut efter skolan och köpte mig en spegel som jag konkade hem upp för alla trappor.

Sen gick jag till banken och fixade ett engelskt jävla bankkonto. Sen skulle jag ansöka om mitt studentlån för min tuition MEN då behövde jag ju ha ett national insurance number. Så jag ringer och försöker ansöka om det MEN då måste jag ju skicka min studentlån ansökan först. Så då gjorde jag det. Direkt efter står det "nu måste du bara skicka ditt national insurance number till oss också" ?? ALLTSÅ! VAD ÄR DET MED VÄRLDEN? 

Jag orkar inte. Min Lilla My mugg gick dessutom sönder idag. Vill gråta.

Jag har iallafall köpt glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar